[RELEASE] Danish repository - dr.dk, tv2.dk, onside tv & more Denmark addons to come

Thread Rating:
  • 2 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Post Reply
twinther Offline
Senior Member
Hej Anders,
Beklager, jeg var ikke særlig tydelig Smile
Jeg forsøgte på et tidspunkt at lave en TDC webtv addon som en klon af den YouSee addon jeg har lavet tidligere. Det lykkedes dog ikke, og nu er jeg igang med at lave YouSee addon'en helt om, så det bliver ikke muligt at lave en klon til TDC webtv igen.

Det kan dog være det er muligt at lave en TDC webtv addon på en anden måde, men jeg har ikke internet fra TDC, så det er desværre ikke noget jeg kan lave.

Mvh.
Tommy
find quote
Jeppo Offline
Junior Member
Linket i første post virker ikke.
Brug https://github.com/downloads/xbmc-danish...addons.zip istedet Wink
(This post was last modified: 2011-06-19 23:00 by Jeppo.)
find quote
paul elder Offline
Senior Member
Hi using this on win 7 worked fine for a few days but since then I can play anything is this broken or is there anything I could try. Running the latest dharma on win 7

Thanks

Paul
find quote
andready Offline
Junior Member
Ved du hvorfor DR live tv kun har lyd og ikke noget billed?
find quote
andready Offline
Junior Member
Hej Tommy.

Jeg har fået oplyst, at der har noget med formatet der bliver streamet ud fra DR, som appletv ikke kan spille, derfor kun lyd. Det har noget at gøre med hardware acceleration i appletv, som jeg ikke ved hvordan man slår fra. Ved man kan det på en MAC. Har du nogen ide om hvordan man slår det fra?

KH.

Anders
find quote
andready Offline
Junior Member
Jeg fandt ud af det selv. Det man skulle slå fra var under Settings/Playback/Allow hardware acceleration(videotoolbox). Nu er spørgsmålet hvad denne indstilling gør ved resten af det video man spiller i xbmcConfused

Update: Det gør så at alt andet ikke spiller ligeså godtSad
(This post was last modified: 2011-06-22 10:30 by andready.)
find quote
twinther Offline
Senior Member
Jeppo Wrote:Linket i første post virker ikke.
Brug https://github.com/downloads/xbmc-danish...addons.zip istedet Wink

Hej Jeppo,
Yes, github lavede noget om for noget tid siden så det ikke længere er muligt at have et repo der. I stedet har jeg arbejde på at få de fleste addons med i det officielle repository, så det også er lettere at installere.

Er der nogle addons du savner, som jeg ikke har fået med i det officielle repo endnu?

Mvh.
Tommy
find quote
twinther Offline
Senior Member
paul elder Wrote:Hi using this on win 7 worked fine for a few days but since then I can play anything is this broken or is there anything I could try. Running the latest dharma on win 7

Thanks

Paul

Hi Paul,
Which addon are you using? Also can you check for errors in xbmc.log?

Br.
Tommy
find quote
twinther Offline
Senior Member
andready Wrote:Jeg fandt ud af det selv. Det man skulle slå fra var under Settings/Playback/Allow hardware acceleration(videotoolbox). Nu er spørgsmålet hvad denne indstilling gør ved resten af det video man spiller i xbmcConfused

Update: Det gør så at alt andet ikke spiller ligeså godtSad

Hej Andready,
Det er desværre den eneste løsning jeg kender til. jeg har ikke selv apple tv eller lign så jeg kan nok desværre ikke hjælpe med yderligere.

Mvh.
Tommy
find quote
kasperh Offline
Junior Member
Hvorfor er det ikke alle disse pugins man kan hente direkte fra XBMC? :-(
find quote
Post Reply